עגלת קניות
סה"כ 0 מוצרים בסל
 

תקשורת בונה: איך בוחרים מרכזיה לעסק?

ראשי >טיפים>תקשורת בונה: איך בוחרים מרכזיה לעסק?

תקשורת בונה: איך בוחרים מרכזיה לעסק?

לא משנה מהו תחום הפעילות שלך, ההצלחה של העסק מבוססת על תקשורת בונה עם לקוחות, ספקים, עמיתים ושותפים. ולכן, היכולת לנהל את התקשורת בצורה פרודוקטיבית באמצעות מרכזיה מתאימה – יכולה לשפר את הזמינות, לחסוך בזמן ולסייע לך להמשיך ולצמוח. מהם השיקולים המרכזיים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת מרכזיה לעסק?

סוג המרכזייה

המרכזיות האנאלוגיות המוכרות מתאפיינות באמינות גבוהה ובמחירים נגישים עבור העסק הקטן והבינוני. מרכזיות אלו מכילות מגוון אפשרויות מתקדמות, המספקות מענה לכל צרכי התקשורת של העסק.

גודל העסק

אחד הפרמטרים המרכזיים לבחירת מרכזיה הוא כמות המשתמשים הנעזרים בשירותיה. לכך יש להוסיף את הצפי לגידול עתידי בפעילות העסק: ככל שהעסק דינאמי יותר או נמצא בתחילת דרכו, כך צפוי הגידול להיות דרמטי יותר בהמשך. לכן כדאי לרכוש מרכזיה שתיתן מענה לגידול בשיעור של פי 2-3 מהצרכים הנוכחיים, כדי שאותה מרכזיה תוכל לשמש אותך גם בהמשך הדרך.

לחסוך בזמן – למתקשרים ולעובדים

מרכזיה בעלת מערכת ניתוב שיחות אוטומטית, מאפשרת להגיע למחלקה או לשלוחה הרצויה ללא מעורבות אנושית. אפשרות זו חוסכת זמן גם למתקשר וגם לעובדי הארגון – שלא צריכים לבזבז זמן על העברת השיחות ליעדן. מרכזיה אנלוגית התומכת באפשרות זו, מפנה לעובדיך זמן כדי לעסוק בדברים החשובים באמת.

להיות תמיד במקום הנכון, בזמן הנכון

כדי לשמור על זמינות מרבית ולא לפספס שיחות חשובות, ההמלצה שלנו היא לקחת בחשבון מספר תכונות חשובות:

תא קולי – אפשרות להקלטת הודעה אישית והשארת הודעות בתא הקולי, כאשר אין באפשרותך לקבל שיחות.

העברת שיחות – העברה לשלוחה פנימית בתוך המרכזייה, או למספר חיצוני כגון הטלפון הקווי או הסלולרי.

ניהול שיחות – באמצעות שיחה מזוהה, המאפשרת למקבל השיחה לראות מי נמצא מהעבר השני של הקו וחשוב מכך: לחזור לשיחות שלא נענו מתוך יומן השיחות.

 

הגדרה ותחזוקה

חשוב לזכור שהכנסת מרכזייה לבית העסק אמורה לפשט את ההתנהלות ולא לסבך אותה. לכן חשוב לוודא שהמרכזייה מכילה ממשק שימוש ידידותי המאפשר הגדרה ותחזוקה פשוטה. זאת באמצעות  חיבור המרכזייה למחשב והגדרתה בצורה ידידותית ופשוטה. ישנן מרכזיות המאפשרות לתחזק את המערכת גם מרחוק, באמצעות החיבור למודם המובנה.

אפשרויות מתקדמות

בהתאם לצרכי הארגון, כדאי להביא בחשבון יכולות נוספות בהן ניחנת המרכזייה:

מקסימום שליטה – מערכת לרישום שיחות המאפשרת לך לדעת כמה שיחות התקבלו בכל שלוחה ומה משך כל שיחה – כדי לנתח את יעילות המענה הניתן

מערכת גיבוי – על מנת לאפשר למרכזייה לעבוד גם כאשר מתרחשת הפסקת חשמל, חשוב לוודא שהיא כוללת סוללת גיבוי

חיבור והעברה לפקס – בלי שהטלפון יצלצל בשלוחות העובדים

חיבור לאינטרקום – מאפשר לשוחח עם האורח ולפתוח לו את הדלת

בחירת המרכזייה המתאימה ביותר לצרכי העסק והתקנתה בצורה נכונה, תאפשר לך לנהל בצורה נכונה את התקשורת – בדרך להמשך הצמיחה.